سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مجله خانواده
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 4
کل بازدید : 9854
کل یادداشتها ها : 4

نوشته شده در تاریخ 96/2/24 ساعت 7:0 ص توسط آرش انصاری زاده


این نوع دوربین مدار بسته را می‌توان خاص‌ترین نوع دوربین مدار بسته دانست؛ که ممکن است در تمامی شرایط محیطی ولی در حالت‌های خاص استفاده می‌شود. یکی از ویژگی‌های مهم این دوربین‌های مدار بسته توابع پردازش تصویری است که در طراحی آن‌ها لحاظ شده است. در مکان‌ها و شرایطی که نیاز به قابلیت‌های خاص از قبیل BLC , HLC, WDR, ATR , ATW و ... می‌باشد بیشتر سراغ دوربین‌های صنعتی می‌رویم. برروی این دوربین‌ها هنگام خرید نه پایه وجود دارد، نه لنز و نه کاور ضد آب و تک تک این اقلام باید به طور جدا گانه تهییه شود. در واقع یکی از قابلیت‌های دوربین همین انعطاف‌پذیری بالای آن است. برای شرایط نصب خاص می‌توان پایه‌های خاص، برای فواصل بسیار کم یا زیاد می‌توان از لنزهای خاص و یا برای شرایط آب و هوایی خاص کاورهای ضد آب و یا کاورهای دید در شب و یا کاورهای فن دار استفاده می‌شود.

دوربین‌های مدار بسته دام

کاربرد اصلی این دوربین‌ها در محیط‌های داخلی و اداری می‌باشد. اکثر این دوربین‌ها لنزهایی wide ا فاصله کانونی کوچک (3?6 یا 4 میلیمتر) دارند و بخوبی می‌توانند وقتی در گوشه‌ای از اتاق نصب شوند، تمام فضای اتاق را تحت پوشش قرار دهند. این دوربین‌ها بیشتر مواقع بر روی سقف نصب می‌شوند.

دوربین‌های مدار بسته حرارتی

از جمله دوربین‌های که دارای تنوع زیاد و کاربرد بیشتر در تجهیز دوربین‌های مداربسته حفاظتی هستند نورافکن‌های مادون قرمز هستند؛ و از نظر تولید دارای انواع مختلف تجاری بوده و برای دوربین‌های دوربرد نورافکن‌های حرفه‌ای لیزری مخصوص تولید می‌شود و این نوع دوربین دارای برندهای مختلف می‌باشد.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ